Convocatòria especial de Cursos de Portals Municipals per a becaris de la Dipu et Beca

Aquesta actuació especial de formació persegueix aprofitar l'ajuda que reben els Ajuntaments de la Província dels Becaris de la Dipu, per a revisar i completar tota la informació d'organització i transparència associada amb les recents eleccions

Aquesta actuació especial de formació persegueix aprofitar l'ajuda  que reben els Ajuntaments de la Província dels Becaris de la Dipu, per a revisar i completar tota la informació d'organització i transparència associada amb les recents eleccions i canvis de govern municipal. 

A més com s'acosten unes dates importants respecte al turisme en tots els municipis. En aquest curs es podrà adquirir els coneixements necessaris per a poder actualitzar o completar tota la informació turística del teu ajuntament o entitat.

El curs s'impartirà en única jornada el dia 10 de juliol, en cas de superar l'aforament màxim de 30 persones, es disposarà d'una segona data extraordinària el dia 11.

Entre altres objectius es pretén formar als joves estudiants en l'ús i gestió de l'eina de Portals Municipals, una eina amb la qual es construeixen i mantenen més de 210 portals municipals de la província, i que ja constitueix un focus d'activitat i creació d'ocupació.

Entre els continguts s'inclouran tots els aspectes de la informació de transparència relativa a l'organització institucional municipal i també informació turística sobre el municipi o entitat. 
 

Organització institucional municipal

Aquests aspectes han resultat modificats per les recents eleccions municipals, i per això això inclou: 

Incorporació de les dades dels nous regidors: Juntament amb les dades personals haurà d'incorporar-se el Currículum, Declaració de Béns, Assignacions econòmiques per assistència a òrgans, o el Règim de dedicació i retribucions  i les Atribucions delegades dels regidors.

Alcaldia: Es revisarà les dades d'Alcaldia i de Presidència de la Corporació. I s'aprofitarà perquè la màxima autoritat municipal faci arribar la seva Salutació a través de la web.

Grups polítics: Es revisarà els grups polítics actuals i la seva composició. Podent registrar les dades anteriors com a arxiu. També s'identificaran secretaries, portaveus, així com altres càrrecs electes dins del grup municipal.

Ple de constitució: La informació del Ple de constitució es recollirà i es publicarà en la web.

Composició de la corporació: Crearem els documents que desenvolupen la composició completa de la corporació, i com a subproducte d'aquesta activitat disposarem d'un mapa de la composició política de tots els nostres ajuntaments.

Equip de govern i Òrgans col·legiats també hauran de ser publicats per a la informació de tots els ciutadans.
 

Informació turística 

També es donarà una part sobre la informació turística per a la web i per a l'APP. Una informació molt important per al visitant en aquestes dates d'estiu. 

Mapa directori: Des de portals municipals els ajuntaments o entitats poden incorporar un mapa del municipi amb tota la informació actualitzada de totes les entitats municipals com poden ser monuments, hotels, restaurants, botigues, vida nocturna, rutes *BTT…

Esdeveniments: Els esdeveniments són una part molt important per al municipi i sobretot en aquestes dates d'estiu que és quan es realitzen més actes o esdeveniments importants en els municipis o entitats. Així que també es veurà com incorporar esdeveniments en el portal municipal i al seu torn en l'APP municipal. 

Galeries fotogràfiques: Es crearan continguts amb galeries navegables, perquè els usuaris puguin pujar les fotografies més importants del seu llocs d'interès o els llocs més visitats del municipi o entitat. 

Rutes turístiques o audioguies: Els ajuntaments podran incorporar rutes d'oci i temps lliure o proposta d'activitats turístiques a través d'audioguies. Aquestes rutes o audioguies es podran visualitzar des de l'APP Provincial. 

Per a l'actualització d'aquesta important i extensa informació volem col·laborar des de Portals Municipals amb aquest curs. Les places estan limitades a 30. S'assignen les dates per ordre d'arribada de les peticions. 

Per a realitzar una previsió correcta del nombre d'assistents al curs, es necessita que s'enviïn les següents dades per assistent:

  • Nom
  • Ajuntament
  • Càrrec o funció
  • DNI

Totes les peticions sobre l'assistència han de realitzar-se a través del següent correu electrònic portalesmunicipales@dival.es

I estem com sempre a la vostra disposició per a resoldre qualsevol dubte que tingueu sobre aquest assumpte, o sobre qualsevol altre de Portals Municipals a través del portal de suport: https://incidencias.dival.es/proactivanet/portal/