Nou portal de suport de Portals Municipals

La Diputació posa en marxa el nou portal de suport ProactivaNET per a la gestió de peticions i incidències en el projecte de Portals Municipals.

La Diputació posa en marxa el nou portal de suport ProactivaNET per a la gestió de peticions i incidències en el projecte de Portals Municipals. Aquest portal ja es troba en funcionament i li permetrà crear incidències i peticions podent accedir en tot moment a l'estat d'aquestes.

Alta en ProactivaNET

Pot donar-se d'alta en el portal de ProactivaNET accedint a la següent adreça:
https://incidencias.dival.es/proactivanet/portal/.

Registro ProactivaNet

Una vegada dins, premi sobre l'enllaç “Alta d'usuari”. S'obrirà un formulari que ha d'emplenar amb les seves dades personals. A continuació, premi sobre “Enviar sol·licitud d'alta”.

Rebrà un correu electrònic amb un enllaç per a establir la contrasenya del seu compte. Obri l'enllaç, introdueixi una contrasenya i premi sobre el botó Enviar. Una vegada que s'ha establert la contrasenya, premi sobre l'enllaç “Obrir pàgina d'inici” i iniciï sessió.

Pot comunicar qualsevol incidència durant el procés d'alta en el correu portalesmunicipales@dival.es.

Documentació

Es recomana la lectura de la guia d'ús del portal que trobarà en el seu compte de *ProactivaNET en el menú lateral dret.

Guia ProactivaNet

Categories

Quan es donin d'alta incidències o peticions s'han d'utilitzar les categories que es troben dins de la jerarquia de Portals Municipals.

Categorias

Canals de comunicació

 

*ProactivaNET es considerarà el mitjà principal i prioritari de comunicació. No obstant això, es mantindran els següents canals de comunicació:

  • Correu electrònic: mitjançant l'enviament d'un correu electrònic a portalesmunicipales@dival.es . Es registrarà automàticament en *ProactivaNET, situant l'assumpte del correu en el títol i el cos en la descripció.
  • *Batlía *Respon (Telèfon 96 388 37 00): Aquest canal serà usat únicament pels usuaris de *EELL que no disposin de les opcions anteriors.
  • Telèfon: (Telèfon 96 344 26 09). Aquesta via en principi està reservada únicament per als usuaris de Diputació amb casos de consultes o incidències de molt ràpida resolució com pot ser un bloqueig d'usuari que impedeix l'accés a plataforma de *PPMM o sense accés a via web o email.