Canvis ProactivaNet (Portal de suport)

Us anunciem que durant el mes d'octubre es produirà un canvi en l'ús del servici d'enviament de consultes i sol·licituds del Projecte Portals Municipals. A partir d'aquest moment no s'admetrà el correu electrònic per a la generació d'un incidència en el sistema ProactivaNet, i només podran notificar-se les incidències des del portal de suport de ProactivaNet.

Aquest canvi es realitza per a poder gestionar millor totes les vostres peticions, així com unificar els mateixos procediments de suport en tots els projectes que la Diputació ofereix per als municipis.

Per a poder notificar-nos incidències, o enviar consultes o suggeriments,  sobre qualsevol servei de la plataforma farà falta que us doneu d'alta en el portal de suport.  La majoria de vosaltres ja ho ha fet, però per a aquells que us  incorporeu al projecte, us adjuntem les instruccions amb els passos necessaris per a donar-vos d'alta en el portal.

Per a donar-se d'alta en el portal de ProactivaNET cal accedir a la següent adreça: https://incidencias.dival.es/proactivanet/portal/

 

Usuario Proactiva

 

Una vegada dins, prémer sobre l'enllaç “Alta d'usuari”. S'obrirà un formulari que s'ha d'emplenar amb les dades personals. A continuació, prémer sobre “Enviar sol·licitud d'alta”.

Rebrà un correu electrònic amb un enllaç per a establir la contrasenya del compte. Obrir l'enllaç, introduir una contrasenya i prémer sobre el botó Enviar. Una vegada que s'ha establit la contrasenya, prémer sobre l'enllaç “Obrir pàgina d'inici” i iniciar sessió.

 

Documentació

Es recomana la lectura de la guia d'ús del portal que trobarà en el seu compte de ProactivaNET en el menú lateral dret.

Documentación

 

Categories

Quan es donen d'alta incidències o peticions s'han d'utilitzar les categories que es troben dins de la jerarquia de Portals Municipals.

 

Canals de comunicació

ProactivaNET es considerarà el mitjà principal i prioritari de comunicació. No obstant això, es mantindran els següents canals de comunicació:

  •  Batlía Respon (Telèfon 96 388 37 00): Aquest canal serà usat únicament pels usuaris de EELL que no disposen de la resta d'opcions.
  •  Telèfon: (Telèfon 96 344 26 09). Aquesta via en principi està reservada únicament per als usuaris de Diputació amb casos de consultes o incidències de molt ràpida resolució com pot ser un bloqueig d'usuari que impedeix l'accés a plataforma de PPMM o sense accés a via web.

 

Per a més informació:

  • Telèfon d'atenció a l'usuari: 96 344 26 09
  • Portal del projecte: Per a descarregar-te els manuals i conéixer les últimes novetats http://portalesmunicipales.dival.es
  • Responsable del Projecte PM: Eva García Moner 96 388 27 72 / 96 388 36 35

 

I com sempre estem a la vostra disposició per a resoldre qualsevol dubte que tingueu sobre aquest servei, o sobre qualsevol altre de Portals Municipals a través del portal de suport: https://incidencias.dival.es/proactivanet/portal