Entre tots els continguts que ofereix l'ajuntament en el seu perfil destaquen: informació d'última hora sobre el *Covid-19, serveis de Cita Prèvia amb oficines i responsables municipals, reserves culturals i esportives, el servei d'Incidències en via pública, enquestes ciutadanes, directoris i mapes amb punts d'interès, comerços, rutes, associacions...i tota la informació d'ultima hora i enllaços d'interès tant per als veïns com per als visitants.
Volem agrair i felicitar els responsables del portal municipal i de l'aplicació mòbil per l'interès i la dedicació que han demostrat des que es va llançar l'APP en 2016. Moltes vegades els vostres suggeriments i necessitats fan que el projecte i la plataforma evolucionin positivament i es creïn noves funcionalitats que han aconseguit que l'APP Ajuntaments de València sigui una de les més completes per als serveis i la comunicació de qualsevol ajuntament o entitat pública.
Dins dels serveis de l'APP destaca sens dubte la Cita Prèvia. Durant els mesos de juny, juliol i agost s'han realitzat mes de 50.000 reserves i cites. Hi ha 54 municipis utilitzant activament el sistema, i ofereixen un total de 418 recursos al ciutadà. Cada dia es reserven més de 800 seients d'Oficines d'Atenció al Ciutadà, i també d'instal·lacions esportives, piscines municipals, i serveis públics, molts d'ells amb passarel·la de pagament per al cobrament de taxes. En breu us anunciarem les novetats del servei de Cita Prèvia que hem preparat, resultat de la important experiència que hem tingut aquest estiu, i sobretot de les vostres aportacions.
Mes informació sobre l'APP Ajuntaments de València
https://ajuntamentsdevalencia-cdn.digitalvalue.es/app/es.html